tisdag 9 juli 2013

Några dagar kvar

Om några dagar får jag årets besked från antagningen till högskola. Jag har sökt samma program som första val som jag gjorde förra året, då jag inte hade is i magen och då jag inte ville riskera Malmö. Allt jag ville just då var att flytta härifrån. Och som vissa av er kanske redan vet så flyttade jag till Malmö för att plugga på programmet Arkitektur, visualisering och kommunikation. En väldigt rolig utbildning som jag lärt mig mycket av som jag kommer ha nytta av i framtiden. Men Malmö ligger så ofantligt långt härifrån och hemmakär som jag är så älskar jag Småland.

Jag hoppas innerligt att jag kommer in i Jönköping i år. Har sökt till ingenjör inom arkitektur, reservplanen är ett basår eller det bästa jag vet möbeldesign!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar